Van Yosemite via spookstad Bodie naar Mammoth Lakes

16 juli 2012 - Mammoth Lakes, California, Verenigde Staten

Ik val een beetje in de herhaling maar vandaag weer om 7 uur ontbijten. Voor het eerst dat we in de vakantie steeds zo vroeg op staan... Vandaag verlaten we via de Tioga pass, de hoogste weg van Amerika, Yosemite National Park. We komen nog langs vele mooie plekjes dus er worden nog heel wat stops gemaakt om foto's te maken. Vanuit Yosemite National Park rijden we eerst naar Bodie, de grootste spookstad van Californië. Werkelijk alles is hier nog zoals het was toen de mijnwerkers en goudzoekers het plaatsje verlieten. Indrukwekkend! Na een uur of twee onze reis richting Mammoth Lakes vervolgd en hier om een uur of vijf aangekomen. Mooie hotelkamer, wegens drukte een upgrade gekregen, altijd leuk! Ook eindelijk weer internet dus ik kan ons reisblog weer bijwerken... Overigens is dit echt het Gerlos van Amerika. Alles in teken van wintersport en alleen maar hotels en restaurants. Morgen vertrekken we naar Death Valley. Ik ben benieuwd!

1. Grarda:
    17 juli 2012
    Blij dat je weer (even) internet hebt, want het is heel leuk om je verhalen te lezen.
    Wel lekker, elke dag zo vroeg op, dan heb je alle tijd.
    Jullie zijn er pas een paar dagen en al zoveel gezien.
    Blijf jullie met veel plezier volgen.
  2. Nel en Cees:
    17 juli 2012
    Al jullie verhalen zien er heel mooi uit, dat zal wel een belevenis zijn geweest een beer op de weg.
    Wat hebben jullie al heel wat moois gezien en dit is pas
    het begin.
    Heel indrukwekkend, we lezen iedere dag jullie verhalen en
    bekijken de foto's.
  3. Alfred, Vera en Michelle:
    17 juli 2012
    Heel erg leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen! Jullie hebben al veel gezien, zeg! Veel plezier!
  4. Joke:
    Lieve Vermeulentje,
    wat zijn jullie heerlijk aan het genieten van al dat moois, is een hele belevenis ook voor de Kids. Ja Amerika is toch wel een heel ander land dan dat wij gewend zijn, maar wel ontzettend leuk.
    Iedere keer sta je denk ik weer voor verrassingen. Heerlijk dat ik mag mee genieten van jullie ervaringen en lees het met veel plezier.
    Lekker blijven genieten en over je heen laten komen.
    Doe voorzichtig en een dikke Goudse Kus van mij !
  5. Danielle:
    17 juli 2012
    Superleuk om jullie zo te volgen, wat een heerlijke snoetjes ook van Dylan en Kimberley op de foto's! Wensen jullie een fantastische reis. Groetjes uit Groet van Niels, Danielle, Samuel en Lieve