Banff National Park

10 augustus 2013 - Banff National Park, Canada

Vandaag was onze laatste vakantiedag. We hebben er een rustig dagje van gemaakt. Nog wat gewandeld bij Lake Minnewanka, vlak onder Banff. Daarna hebben Kimberley en Dylan hun rangeractiveiten hier voltooid en ingeleverd. Ze hebben een diploma en ketting gekregen.

Vanmiddag nog wat winkeltjes gekeken en op tijd gegeten. Begin van de avond de koffers weer ingepakt. Gelukkig past alles er in. Vanmorgen had ik al ingecheckt op onze vlucht voor morgen dus dat is al geregeld.

Nu nog een beetje relaxen voor het slapen gaan en morgen op tijd richting Calgary. Even voor half vier vertrekt onze vlucht. Dus rond half één moeten we er zijn. Van Banff naar Calgary is ongeveer anderhalf uur met de auto. Dus na het ontbijt zullen we wel richting luchthaven gaan.

Hopelijk slapen we nog wat in het vliegtuig want rond 8 uur 's ochtends landen we in Amsterdam en dan hebben we dus nog een hele dag voor de boeg.

Tot in Nederland maar weer!!