Banff National Park

10 augustus 2013 - Banff National Park, Canada

Vandaag was onze laatste vakantiedag. We hebben er een rustig dagje van gemaakt. Nog wat gewandeld bij Lake Minnewanka, vlak onder Banff. Daarna hebben Kimberley en Dylan hun rangeractiveiten hier voltooid en ingeleverd. Ze hebben een diploma en ketting gekregen.

Vanmiddag nog wat winkeltjes gekeken en op tijd gegeten. Begin van de avond de koffers weer ingepakt. Gelukkig past alles er in. Vanmorgen had ik al ingecheckt op onze vlucht voor morgen dus dat is al geregeld.

Nu nog een beetje relaxen voor het slapen gaan en morgen op tijd richting Calgary. Even voor half vier vertrekt onze vlucht. Dus rond half één moeten we er zijn. Van Banff naar Calgary is ongeveer anderhalf uur met de auto. Dus na het ontbijt zullen we wel richting luchthaven gaan.

Hopelijk slapen we nog wat in het vliegtuig want rond 8 uur 's ochtends landen we in Amsterdam en dan hebben we dus nog een hele dag voor de boeg.

Tot in Nederland maar weer!!

1. Sylvana stoll:
    11 augustus 2013
    Het was erg leuk om jullie verhalen weer te lezen en de fotos te zien het was een prachtige reis.
  2. Marcel:
    11 augustus 2013
    Tot morgen , op schiphol.
  3. Nel en Cees:
    11 augustus 2013
    Wat zijn die 3 weken snel gegaan!
    Goeie vlucht en tot morgen.
  4. Alfred, Vera en Michelle:
    11 augustus 2013
    Een hele goede terugreis gewenst! Tot snel!
  5. Grarda van Es:
    11 augustus 2013
    Genoten van jullie verhalen.
    Kijk ernaar uit om jullie allemaal weer te zien.
    Goede vlucht!
  6. S dongelmans:
    11 augustus 2013
    jammer dat het voorbij is een goede vlucht
    maar we hebben genoten van jullie verhalen.