Van Mammoth Lakes naar Death Valley

17 juli 2012 - Death Valley, California, Verenigde Staten

Vandaag dan toch eindelijk iets later wakker geworden, 7.05 uur. ontbeten in het restaurant naast ons hotel en op weg gegaan naar Death Valley. Onderweg gestopt bij Erik Schats Bakery in Bishop. Een Nederlandse bakkerij! Ze hebben daar echt van alles, kunnen de meeste bakkers in Nederland nog wat van leren. Alleen wel een beetje jammer dat de stroopwafels uit Montfoort komen i.p.v. uit Gouda... Verder lagen er ook producten van de AH, koningin Wilhemina pepermunt en speculaas... Na een bak koffie te hebben gedronken weer verder gereden. Rond de middag kwamen we aan in Death Valley, 43 Gr. is best warm.... Het is ook hier weer heel mooi, maar wel anders dan ik me had voorgesteld. Patrick en Dylan zijn nu gaan zwemmen maar Kimberley en ik zijn iets verbrand dus wij gaan pas als de zon onder is... Kouder dan 29 Gr. zal het vandaag toch niet worden.

We zijn inmiddels een paar uur verder en hebben net nog even lekker gezwommen in warm water. Waar Dylan van de week nog moeite had om op zijn bandjes te vertrouwen, springt hij er nu mee het diepe in, koppie onder en eenmaal boven, op zijn manier, verder zwemmen! Trots op mijn kleine grote vent!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Mariska:
    18 juli 2012
    Jeempie joh !!! Stuur maar een paar graden hierheen ! Geniet er zoveel mogelijk van !
  2. Grarda:
    Oei, wat heet.
    Op naar Las Vegas, veel plezier!
  3. Marcel:
    18 juli 2012
    Hier is het winterjassen weer!
  4. Mariette:
    18 juli 2012
    Heeeey allemaal, ziet er lekker en goed uit daar! Geniet er lekker van, dat zal vast lukken! Alleen eh... wat doen al die Kuoni reclame foto's steeds hieronder, dat is onze grootste concurrent hahaha, en je hebt toch bij ons geboekt? :)
  5. Joke:
    18 juli 2012
    Als ik het goed begrijp dat is Dylan gelijk over zijn watervrees heen, dat is dan gelijk mooi meegenomen. Waar een vakantie al weer niet goed voor is. Tjonge ik geniet van jullie foto's en verhalen en tevens geniet ik een kleine beetje mee, heerlijk. Het schijnt dat wij nu ook beter weer gaan krijgen, eerst zien en dan geloven ze hebben dat al zo vaak gezegd. Dan zitten jullie daar een stuk beter hoor dus geniet er weer lekker van.
    Dikke Kus voor allemaal !