Van Seattle naar Eatonville, bezoek Mount Rainier National Park

24 juli 2013 - Eatonville, Washington, Verenigde Staten

Vandaag zaten we wederom om zeven uur aan het ontbijt en om acht uur begon onze tocht van vandaag. Via Mount Rainier National Park naar Eatonville als eindbestemming.

We wilden via de Noord-west ingang het Mount Rainier National Park in maar vanaf deze ingang kon je alleen te voet verder. Dus zijn we verder gereden naar de Noord-oost ingang. Vanaf deze ingang zijn we gereden naar Sunrise Visitor Center. Onderweg prachtige uitzichten gehad. Kimberley en Dylan hebben het Junior Park Rangers programma doorlopen en daar een echte badge voor gekregen. Via Zuid-oost naar Zuid-west hebben we het nationale park pas weer rond vijven verlaten.

We vonden het een prachtig park! We hebben genoten van de watervalletjes, de heldere meren, de mooie bloemen en zelfs sneeuw gezien. Beetje jammer alleen dat de dieren zich zo goed voor ons verstopt hielden! Behalve een aantal eekhoorntjes en een hertengezinnetje hebben we geen wild gezien.