Van Eatonville naar Portland

25 juli 2013 - Portland, Oregon, Verenigde Staten

Het begint bijna normaal te worden, vanmorgen gingen we alweer om acht uur op pad.  Vroeg opstaan bevalt ons hier beter dan thuis...

Vandaag hadden we Portland als eindbestemming, 200 km verderop. Omdat we gister een volle dag hadden besloten we het vandaag wat rustiger aan te doen. Bovendien hadden we in Portland, voor het eerst deze reis, een hotel met zwembad waar Kimberley en Dylan al naar uitkeken.

Wel wilden we naar Multnomah Falls. En dat bleek zeker de moeite waard. In het gebied van de watervallen hebben 2 korte maar leuke en ook wel steile wandelingen gemaakt. Onderweg hebben Kimberley en Dylan (en m'n derde kind) ook nog geklommen over rotsen. De watervallen waren heel mooi en groter dan we tot nu toe hebben gezien.

Nadat we genoeg van de watervallen gezien hadden zijn we naar ons hotel gereden om in te checken en hebben we de rest van de middag bij het zwembad doorgebracht. Bij het zwembad heeft Dylan laten zien dat hij ook zonder bandjes kan zwemmen! Toppertje! In het diepe nog wel wat voorzichtig maar waar hij kon staan ging het prima!

De temperatuur is hier inmiddels ook opgelopen tot boven de 30 graden dus ook wij beginnen het wat warm te krijgen. Morgen gaan we naar Bend waar we 2 nachten zullen blijven.

Oja, waar we vorig jaar nog 1 zangeres achterin de auto hadden die de hele vakantie California King Bed  op haar manier met haar Ipod meezong hebben we er nu twee met een IPod. En die twee zingen ook constant verschillende nummers... Lees: Scream & Shout en Diamonds... En dat dan tegelijk door elkaar heen en zo hard mogelijk... Ach... Ze zijn zoet zullen we maar zeggen. Als het te gek wordt zet doe ik gewoon ook mijn oortjes van mijn IPhone in en ga ik keihard Bon Jovi meezingen ;-)

1. Grarda:
    26 juli 2013
    Het ziet er prachtig uit. Wat een mooie belevenis.
    Live-muziek(zang) in de auto, gezellig.
    En aan het einde van de dag een heerlijke duik in het zwembad, wat wil je nog meer?
    Knap hoor, van Dylan, zo'n mooie sprong in het diepe!
    xx
  2. Marcel:
    26 juli 2013
    Nog een geluk voor je dat ze zo mooi kunnen zingen!
  3. S dongelmans:
    26 juli 2013
    wat een prachtige natuur heerlijk voor de kids dat ze kunnen zwemmem. op naar het volgende