Van Portland naar Bend

26 juli 2013 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag hebben we weer heel wat kilometers gemaakt. Via spookstad Shaniko vanuit Portland naar Bend gereden.

De spookstad viel ons allemaal wat tegen, maar misschien komt dat door te hoge verwachtingen. Vorig jaar zijn we in Bodie geweest en daar kan bijna geen andere spookstad tegenop. Al met al hebben we toch nog een uurtje rondgelopen in Shaniko.

Eenmaal in Bend aangekomen was het knap heet, zo'n 34 graden... Gauw de badkleding aangetrokken en in het zwembad gesprongen. Gezien de felle zon en weinig schaduw kozen we als enige van het hele hotel voor het binnenzwembad, best lekker zo'n privézwembad! Dylan wordt zonder zijn bandjes ook in het diepe steeds vrijer. Qua techniek is het nog niks maar hij springt als een bommetje het diepe in, komt boven water en kan naar de overkant zwemmen zonder te zinken!! Dat doet oma, ik zal geen namen noemen, hem vast niet na....

Vanavond bij de Pizzahut gegeten, de burgers en patat komen mijn neus nu al uit...

We blijven hier 2 nachten zodat we morgen lekker rustig aan kunnen doen en hier in de omgeving wat rond kunnen kijken.