Bend

27 juli 2013 - Bend, Oregon, Verenigde Staten

Vandaag hebben we voor het eerst deze vakantie een soort van uitgeslapen. Rond half negen waren we allemaal wakker. Wel nog een nachtelijke actie van Dylan gehad die opeens naast zijn bed lag en zich had bezeerd. De rest van de nacht verliep gelukkig rustig!

Ook in dit hotel weer een goed ontbijt gehad al mis ik toch wel de kaas en chocopasta. Een warm ontbijt, wat er overigens in elk hotel wel prima uit ziet, is gewoon niet aan mij besteed. Dus ik kom niet veel verder dan geroosterde sneetjes brood met jam en een banaan of een yoghurt toetje.

Vandaag zijn we naar het Westernstadje Sisters geweest. Een heel leuk toeristenstadje met een westernsfeer. We hebben zelfs verschillende souvenirs gekocht. Kimberley een leder armbandje met cowgirl Dylan dezelfde maar dan met cowboy. Patrick en Dylan hebben beiden leren cowboylaarzen gekocht. Verder hebben we voor thuis bij de voordeur een ijzeren Welcome geval gekocht en een houten fotolijst met een leuk westernachtig plaatje erin. Ook heeft Kimberley nog 2 onderzetters gekocht met de Amerikaanse vlag en een paardje, voor als ze met een vriendin wat op haar kamer drinkt.

In het stadje was ook een opstelling van oude auto's en een marktje er omheen. Vonden we ook erg leuk! Voor we terug richting hotel gingen zijn we nog wat "antiek"zaakjes in geweest maar dat was vooral veel oude meuk. Nog tussen de singles naar de Cats gezocht voor paps, maar niks gevonden. Hier zeker geen Catsliefhebbers... ;-)

Terug bij het hotel weer wezen zwemmen en rond half zes lopend op pad gegaan om een plek te zoeken waar we wat konden eten. Onderweg 2 spelende eekhoorntjes gezien, groter dan we normaal hier gewend zijn. Leuk tafereel en één van de twee ook nog op de foto kunnen zetten. Gisteren zagen we vanuit de auto hier ook een hert lopen maar die hebben we tijdens het wandelen niet meer terug gezien, jammer! Vanmorgen zagen we ook een groep herten, maar het was langs een drukke weg dus we konden de auto niet stil zetten.

Na een "heerlijk" diner bij Burger King (blegh) zijn we nog bij Macy's geweest (keten welke tussen V&D en Beijenkorf in zit qua assortiment). Ik had nog een tegoedbon van $20, vorig jaar van NBBS gekregen bij boeking van onze vorige reis. Dylan heeft er een leuk Hilfiger shirt van gekocht en Kimberley een leuk stars en stripes korte broek. Hadden zelfs nog wat over wat op de tegoedkaart blijft staan. Dat is nog eens leuk winkelen!

Morgen de langste rit van deze reis voor de boeg! Ruim 500 km. Dus de wekker gaat vroeg!

1. Marcel:
    28 juli 2013
    Ps zijn er wel uit gebracht maar die doen ze natuurlijk nooit weg.
  2. Grarda van Es:
    28 juli 2013
    Goede reis naar Boise, met de zangclub achterin.
  3. Joke:
    29 juli 2013
    Lieve allemaal,
    volgens mij is het alleen maar genieten daar.
    Ik blijf het een fascinerend land vinden en het blijft je ook verbazen. Neem het allemaal lekker in je op en alleen maar genieten.
    Goede reis en doe voorzichtig.
    Dikke X voor jullie allemaal