Van Death Valley naar Las Vegas

18 juli 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vanmorgen om 5 uur opgestaan om om 5.45 uur de zonsopgang te zien bij Zabriskie Point, 10 minuten bij ons hotel vandaan. Was mooi om de zon op te zien komen al zagen Kimberley en Dylan daar de meerwaarde niet van. Dylan had het zelfs koud, het was pas 31 Gr. Daarna ontbeten, Patrick met Kimberley en Dylan gaan zwemmen en ik de koffers gepakt. Rond half negen zaten we in de auto richting Las Vegas. In Death Valley nog een paar stops gemaakt, bij Badwater en Devils golf course, waarna we rond 2 uur hier in Las Vegas aan zijn gekomen. Las Vegas moet je gezien hebben om je er iets bij voor te kunnen stellen! Alles is zo enorm... We zijn al een minuut of 15, 20 aan het lopen om ons hotel überhaupt uit te komen... Casinohallen, heleboel winkels, compleet indoor pretpark etc etc. Het hotel is heel groot!!!  De hitte is bizar maar de sfeer prima! Omdat we vanavond nog op pad willen en we wel heel vroeg zijn opgestaan zijn Kimberley en Dylan nu even in dromenland. Ik hoor net dat Patrick ook zijn ogen dicht doet... Hahaha. Nou ja, dan ga ik maar eens kijken waar we vanavond heen kunnen gaan!!!

1. Grarda:
    19 juli 2012
    Jullie kijken je ogen uit. Het is daar allemaal wel even anders dan hier.
    En wij hier, bij 18 graden in de regen, kijken van afstand mee.
    Allemaal veel plezier gewenst!
  2. Alfred, Vera en Michelle:
    19 juli 2012
    Hier in Nederland begint elke dag met het lezen van jullie reisverslag! Jullie hebben al veel moois gezien! Gaaf hè, Las Vegas! Geniet ervan!
  3. Sjaan dongelmams:
    19 juli 2012
    ja las vegas moet je gezien hebben
    heel apart het is net een circus alles heel groot
    nou geniet er van van groetjes sjaan
  4. Patrick:
    Super he Vegas!!!!