Las Vegas

20 juli 2012 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Een leuke maar ook vermoeiende dag in las Vegas gehad. De strip is erg lang en we wilden toch veel zien... Maar het is gelukt. Na een ontbijt bij de grote M, die hebben hier gewoon een enorm ontbijt menu, op pad gegaan. We hebben Parijs, Venetië, New York,  de Coca Cola store en de gigantische M&M winkel (4 verdiepingen) gezien. In alle hotels zijn gigantische winkelcentra, daar is de Kleiweg niks bij. Allemaal ook heel schoon en netjes! Terug zijn we met de monorail gegaan, dat scheelde een stukje. Einde van de middag wilden we gaan zwemmen, helaas iemand had een ongelukje gehad waarna het het zwembad helemaal gereinigd werd en dicht bleef de rest van de dag... Ook dat gaat bij ons wel anders, al was dit wel erg over de top. 's avonds even naar de Stratosphere toren geweest, je weet wel die toren die je bij CSI in beeld ziet. Het was toch verder lopen dan we dachten...... Kaartjes gekocht en naar boven! Het was de moeite waard, je kan heel Las Vegas zien! Daarna weer terug naar het hotel gelopen en direct ons bed in gegaan, we waren allemaal gesloopt! Vandaag vertrekken we richting Zion en laten we de drukte achter ons. Maar eerst nog even wachten tot de rest ook wakker is...

Ps: ik weet niet of ik in Zion internet heb dus als ik niks schrijf....