Van Las Vegas naar Zion National Park

20 juli 2012 - Zion National Park, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen na het ontbijt het drukke Las Vegas verlaten. Het was enorm en indrukwekkend, maar 2 dagen waren wel genoeg. Een mooie rit bracht ons naar Springdale, vlakbij Zion National Park. Aan het einde van de middag kwamen we aan in ons hotel. Wat een mooie en rustige omgeving. Heerlijk! Net nog even gezwommen en nu douchen en een restaurantje opzoeken.

Kimberley en Dylan weten zich prima te vermaken, zowel onderweg als in de hotels. We hebben met deze reis gelukkig een goede keuze gemaakt. Na de vlucht sprak een mevrouw die schuin voor ons zat ons nog aan, dat de kinderen zo lief waren geweest in het vliegtuig!  En Kimberley zei al dat ze de kidsclub niet miste.

1. Carmen:
    Heerlijk, geniet ervan jullie!!!XXX
  2. Marcel:
    Ik wist wel dat we lieve kleinkinderen hadden.
  3. Nel en Cees:
    21 juli 2012
    Hallo vakantiegangers wat maken jullie een mooie reis. Eveline mooi je verhalen en foto's we genieten er elke keer weer van. Dus nu weer naar de rust, mooie afwisseling.
    Lekker zwemmen en eten. En op naar de volgende hoogtepunten van deze indrukwekkende reis.
    Wat een pracht land.
  4. Grarda:
    21 juli 2012
    Wat heerlijk om met z'n viertjes zo'n mooie reis te maken.
  5. Sjaan dongelmams:
    hallo vakantiegangers las vegas twee dagen was wel genoeg
    heel indrukwekkend maar wel heel erg leuk om mee te maken.
    en nu in een rustige omgeving is een mooie afwisseling.
    de reis lijkt heel veel op onze reis
    patrick en ik genieten mee we willen zo weer terug