Van Bend naar Boise

29 juli 2013 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

De rit van ruim 500 km is goed verlopen! Na 5,5 uur kwamen we in Boise aan. Wel hebben ze een uur van ons gepikt, het is hier nl. een uur later. Dus ipv. twee uur was het al drie uur. De eerste drie uur reden we door compleet verlaten gebied... We wilden tanken, maar de eerste pomp was gesloten en de tweede had geen benzine meer tot maandag... Bijna 150 mijl verder konden we pas tanken en wat te drinken halen, daarna was er een heel klein beetje meer leven onderweg. Maar het bleef een heel rustig gebied!

Na het inchecken zijn we richting zwembad gegaan, na het avondeten wilde ik nog naar het Idaho Anna Frank Human Rights Memorial, een parkje hier in Boise met een standbeeld van Anne Frank. Ook hingen er verschillende stukken tekst uit haar dagboek. Heel bijzonder om dit zo ver van huis te zien. Op de terugweg zijn we nog langs het State Capitol gereden, een mooi gebouw.

Vandaag gaan we via Craters of the Moon naar Pocatello. Maar eerst douchen en kijken of de rest wakker kan worden...

1. S dongelmans:
    29 juli 2013
    Hoi Eveline,

Leuk je reisverhalen weer te volgen. Wij krijgen er ook al zin in . Niet in de rats gezeten dat je zonder benzine kwam te zitten? Het is verder een prachtig gebied waar je weer bent. We blijven je volgen.

Groetjes Patrick en Sjaan
  2. Alfred, Vera en Michelle:
    29 juli 2013
    Wat bijzonder om zo ver van huis een monument van Anne Frank te zien.... Wat apart dat het zo rustig was onderweg. Veel plezier bij de Craters of the Moon! We zijn benieuwd hoe het daar is.
  3. Grarda van Es:
    30 juli 2013
    Dat uurtje krijg je straks vast wel weer terug.