Yellowstone National Park

2 augustus 2013 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

Vandaag gaan we naar het noorden van het park, via de oostkant, voor onze laatste overnachting in Yellowstone. Weer een mooie route met als mooiste Minerva Terrace!

Vandaag hebben we in plaats van een hotelkamer een klein huisje waar Kimberley en Dylan lekker buiten kunnen spelen!

Patrick heeft nog een goede daad verricht! Een Chineesachtig gezin aan de overkant van ons huisje heeft de sleutels in de auto laten liggen en de auto is op slot. Samen met een medewerkster van het complex zijn ze al een tijdje aan het klooien maar het lijkt niet te gaan lukken. Patrick denkt dat het hem wel zal lukken, en inderdaad, hij krijgt hem zo open! Het gezin is hem erg dankbaar en komt later terug met twee cadeautjes, twee Yellowstone dingen voor in de kerstboom! Leuk! Ze blijken uit Taiwan te komen maar wonen in Philadelphia.

Na het eten zien we vier hertjes van de berg afrennen en even later, als we gaan kijken, zien we ze bij de receptie in het gras staan. Na hier wat foto's van te hebben genomen zijn we terug gegaan naar ons huisje. De rest van de avond spelen Kimberley en Dylan met het vijfjarig dochtertje van het stel uit Taiwan en met een bijna driejarig Japans jongetje. Leuk om te zien hoe die kinderen zonder woorden samen kunnen spelen. Pas rond tienen worden de andere kindjes gehaald om naar bed te gaan en gaan wij ook slapen.

1. Marcel:
    4 augustus 2013
    Is Patrick nu ook al lid van inbrekersgide?
  2. Grarda van Es:
    Internationaal gezelschap.
  3. Grarda van Es:
    4 augustus 2013
    En nog altijd mooi weer?
  4. Sjaan dongelmams:
    4 augustus 2013
    mooi die huisjes ja evelien die Hollanders kunnen ook van alles he?