Van Yellowstone naar Bozeman via Nevada City en Virginia City

3 augustus 2013 - Bozeman, Montana, Verenigde Staten

Vanmorgen voor de laatste keer in Yellowstone ontbeten. Na het ontbijt verlaten we Yellowstone via de westkant. Het eerste dorp dat we tegenkomen is een echt toeristenstadje! Daar hebben we foto's laten maken van Kimberley op een bokkend paard en Dylan op een bizon. Compleet in bijpassende outfit, fantastisch! We kiezen vier foto's uit en kopen ook de cd met de rest van de reportage. Super leuk!

Daarna gaan we gauw verder richting Virginia City en Nevada City, spooksteden/levend openluctmuseum. Beide plaatsjes waren erg leuk en zeker de omweg waard! Tegen zessen kwamen we aan in Bozeman. Gauw wat gegeten en nog een uurtje gezwommen.

Morgen gaat onze laatste vakantieweek helaas al weer in, wat gaat het toch hard... De kilometerteller geeft aan dat we inmiddels al ruim 3800 km hebben gereden, begonnen in British Columbia (Canada) gevolgd door de staten Washington, Oregon, Idaho, Wyoming en nu Montana!

Morgen gaan we naar Missoula waar we zullen overnachten halverwege de rit naar Glacier National Park.

1. Marcel:
    4 augustus 2013
    Al heel wat km gereden, en nog leuke dagen
  2. Nel en Cees:
    4 augustus 2013
    Wat hebben jullie weer veel gezien en gedaan.
  3. Grarda van Es:
    4 augustus 2013
    Heel leuk om jullie belevenissen te lezen, zo ver weg.
  4. Alfred, Vera en Michelle:
    4 augustus 2013
    Wat hebben jullie veel mooie dingen gezien! Geweldig! Leuk om jullie verhalen weer te lezen. Veel plezier!
  5. Sjaan dongelmams:
    4 augustus 2013
    de laagste week al weer wat gaat het toch snel hoop mooie dingen gezien en mooie verhalen van jullie
  6. Stephanie:
    6 augustus 2013
    Vandaag alle blogs eens gelezen..... wat een gave reis :D! En wat leuk die junior ranger programma's! Veel plezier nog jullie laatste week!!!