De reis naar San Francisco

12 juli 2012 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Onze dag is vandaag al vroeg begonnen! De wekker liep om 4.45 uur af en om 6 uur gingen we richting Schiphol! Omdat we thuis al online ingecheckt hadden hoefden we alleen nog onze koffers in te leveren. Daarna begon het wachten... Even voor 10.00 uur, lekker op schema, vertrokken we vanuit Amsterdam richting San Francisco. En dan mag je dus gewoon 11 uur op je kont blijven zitten... Eerlijk gezegd viel dat best mee. Ook Kimberley en Dylan hebben zich de hele vlucht eigenlijk prima gedragen. Zelfs het vliegtuigeten werd goed gegeten!
Rond 11.30 uur lokale tijd, dus 20.30 uur Nederlandse tijd, zijn we geland op San Francisco. Dan denk je dat je er bent maar dan mag je in de rij voor de douaneformaliteiten... We stonden in rijen als in de Efteling... Na ruim een uur konden we onze koffers ophalen (dat ging dan wel weer heel soepel) en het vliegveld verlaten. Eenmaal buiten stonden we gelijk bij een taxistandplaats en konden we direct instappen om richting hotel te vertrekken. Vooral voor Dylan begon de lange dag zijn tol te eisen, knikkebollend zat hij in de taxi maar hij wilde er niet aan toe geven. Nadat we bij ons hotel waren aangekomen even gekeken of Kimberley en Dylan konden slapen, maar dat was niet het geval. Toen maar even een douche genomen en een stukje gaan wandelen. Waar had ik ook alweer gelezen dat je je niet onveilig voelde in Amerika??? Wij liepen uiteraard weer net de verkeerde kant op, de zwervers en drugsluchten kwamen ons tegemoet... Kimberley en Dylan hadden dit overigens totaal niet in de gaten... Gauw omgekeerd en de andere kant opgelopen, dat ging beter!!! En inderdaad, wat een stad en wat een gebouwen en winkels! Puf om echt wat te ondernemen hadden we niet dus even wat gegeten bij de Burger King en toen toch maar terug richting hotel. Het was hier pas 16.00 uur, maar Nederlandse tijd al 01.00 uur, bij Kimberley en Dylan ging nu echt het lampje uit... Inmiddels is het 21.00 uur lokale tijd. Ik heb al even geslapen maar werd wakker en besloot eerst maar even wat te schrijven, naast me ligt iedereen in diepe rust en ik denk dat ik dat ook maar weer ga doen! Kijken wat morgen ons gaat brengen. We hebben nog een hele dag San Francisco voor de boeg! Voor nu welterusten en tot gauw! Xx

1. Nel en Cees:
    13 juli 2012
    Alles ging goed op tijd, we hebben jullie de hele vlucht kunnen volgen tot aan de landing toe.
  2. Marcel:
    13 juli 2012
    Inmiddels vast uit geslapen wens je een fijne dag in San Francisco en kijk uit voor zwervers
  3. Mariska:
    13 juli 2012
    Klinkt erg leuk allemaal ! Fijn dat de lange reis zo goed gegaan is. Geniet ervan met z'n allen en ik hou de verslagen in de gaten !
  4. Grarda:
    13 juli 2012
    Na een lange dag, dus ook een lange nacht.
    Kunnen jullie uitgerust verder, of toch nog last van jetlag?
    Veel plezier in San Francisco!
    En voor morgen: Goede reis!