Van Jackson naar Yellowstone National Park

31 juli 2013 - Yellowstone National Park, Wyoming, Verenigde Staten

De dag begon met een heerlijke rit te paard in de buurt van Jackson. We waren een half uur eerder dan afgesproken op de locatie en konden bijna gelijk op pad met onze gids, Zandy. Het waren lieve en rustige paarden dus ook voor Dylan was het super, die was een uur lang helemaal in tranche en hoorde niks meer... Als een echte cowboy zat hij op zijn paard! Het tempo lag niet hoog dus in plaats van een uur zijn we bijna anderhalve uur onderweg geweest. Leuk leuk leuk!

Na de rit zijn we richting Yellowstone National Park gegaan. We zijn via de zuidingang  het park ingegaan en hebben de eerste dag de geisers in het zuidwesten bekeken. Heel bijzonder om te zien en ruiken! Ook hebben we gelijk na aankomst de Junior Ranger Programma's opgehaald. Deze keer extra veel werk want Kimberley en Dylan hadden totaal verschillende boekjes... Blij dat ik hier drie dagen de tijd voor heb!!! Old Faithful maakte met z'n fontein tot 60m het meeste indruk, daar zagen we ook gelijk een ranger die onze verplichte rangeractiveit in het opdrachtenboekje kon aftekenen.

Na het bekijken van de zuidwest kant kwamen we rond achten aan in ons eerste hotel in het zuiden van het park. Na het inchecken gauw naar het restaurant gegaan want we hadden inmiddels wel honger gekregen. Helaas ging het restaurant om half negen dicht dus werden het vier cheeseburgers to go... Maar alles beter dan niets! Zo zaten we dus om half negen in onze kamer aan de cheeseburgers, die prima smaakten! Na het eten ging het lampje al gauw uit en gingen de luitjes dicht.

1. Grarda van Es:
    4 augustus 2013
    Oh, wat leuk om daar paard te rijden!.
    Ach, met de grootte van de Amerikaanse porties, is je maag met "slechts" een cheeseburger goed gevuld.
  2. Sjaan dongelmams:
    4 augustus 2013
    aparte ervaring de geisers mooi hoor en lekker paard gereden groetjes