Van Zion naar Bryce National Park

22 juli 2012 - Bryce Canyon, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen na ontbijt nogmaals Zion doorgereden om naar Bryce National Park te gaan. Ook een tweede rit door Zion was indrukwekkend. De rit naar Bryce verliep voorspoedig en begin van de middag waren we bij ons hotel. Na het inchecken eigenlijk gelijk weer op pad gegaan om Bryce te zien. En wauw, wat enorm mooi is het ook hier weer! Na elk nationaal park denken we het mooiste wel gezien te hebben maar we blijven ons keer op keer verbazen. Ongelofelijk! Ik kan ook niet zeggen wat het mooiste is, elk park is geweldig! In Bryce hebben we veel herten gezien, ze waren zeker niet bang van ons, eerder nieuwsgierig... Zo leuk! Rond vijven waren we weer terug in ons hotel. Regen en onweer gooien echter onze zwemplannen in het water... De temperatuur is hier  beter, zo'n 25 graden.

We zijn trouwens bijna dezelfde reis als een ander Nederlands stel aan het doen, we zagen ze voor het eerst bij de zonsopgang in Death Valley, daarna in Zion en net ook hier in Bryce. Grappig! Ik moet wel zeggen dat bijna alle Nederlanders die we hier tegen komen praten met een enorme aardappel in de keel, vreselijke kakkers!!! Schaam me bijna voor mijn eigen volk...

Na het eten is het toch nog opgeklaard en hebben Kimberley en Dylan toch nog drie kwartier kunnen zwemmen!

1. Grarda:
    23 juli 2012
    Wat een mooie foto's weer. Van de omgeving en van de kinderen.
    Dat wordt inderdaad straks thuis een hele klus om uit te zoeken.
  2. Nel en Cees:
    23 juli 2012
    Wat ziet het er allemaal mooi uit. Elke dag worden jullie weer verrast door deze enorme natuur.
    Na de autorit zwemmen om de spieren weer wat los te maken.
    Op naar de volgende uitdagingen, we volgen het met plezier.
  3. Sjaan dongelmams:
    23 juli 2012
    ongeloofelijk de parken de een nog mooier dan de anderen.
    maar ze zijn allemaal anders.
    we beleven de vakantie zo weer opnieuw ga zo door.
    op naar het volgende groetjes sjaan.
  4. Laura Tabben:
    25 juli 2012
    Wat leuk om jullie te kunnen volgen! Wij hebben dezelfde reis gemaakt als jullie en als ik jullie verhalen zo lees lijkt het net weer een beetje of ik zelf op vakantie ben in de USA :)
    Bryce Canyon en Monument Valley waren mijn absolute favorieten. Geniet! Groetjes Laura