San Diego - Seaworld

30 juli 2012 - San Diego, California, Verenigde Staten

Vandaag doorgebracht in Seaworld. Van half tien tot half acht geslenterd van attractie naar show en weer naar attractie. Best vermoeiend maar het was geweldig! Met Kimberley in een achtbaan geweest waar de Python (Efteling) niks bij is en met zijn allen in de wildwaterbaan waarbij we allemaal van kop tot teen nat uitkwamen.... En dan niet een beetje nat, maar echt doorweekt! Gelukkig was de temperatuur prima dus het was niet zo'n punt. Zelfs Dylan kon er om lachen... Een jaar geleden was dit anders geweest. Voor de kassa nog een mazzeltje gehad, we kregen een kortingscoupon in onze handen gedrukt en dat scheelde mooi 40 dollar! We hebben trouwens heel de dag geen Nederlands gehoord, dat is voor het eerst sinds  we in Amerika zijn! Morgen gaan we naar Legoland en zullen we uit San Diego vertrekken en naar Los Angeles gaan. Helaas alweer naar het laatste hotel, het einde van deze reis komt in zicht maar het smaakt zeker naar meer!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Grarda:
    31 juli 2012
    Wat een fantastische reis hebben jullie gehad.
    De laatste kilometers rijden, en dan nog Los Angeles.
    Veel plezier in Legoland!
  2. Sjaan dongelmams:
    31 juli 2012
    wat een shows in sea world ja daar kunnen ze in nederland nog wat van leren.
    jullie hebben een leuke dag gehad in sea world.
    op naar los angels veel plezier groetjes sjaan.