Van Page naar Monument Valley

25 juli 2012 - Monument Valley, Utah, Verenigde Staten

Vanmorgen Page weer achter ons gelaten en naar Monument Valley gereden. Rond de middag hier aangekomen en allereerst ingecheckt. We hebben hier een heel vrijstaand woonhuis met een prachtig uitzicht!!! Na de spullen in het huis te hebben gezet zijn we Monument Valley ingegaan. En ook hier is het weer fantastisch. Kan ook dit gebied niet omschrijven. Zo bijzonder! Nu weer terug in ons huisje en we zitten hier lekker buiten. De schemer valt in en dat geeft mooie kleuren op de bergen waar we op uitkijken. Kimberley en Dylan zitten samen aan tafel gezellig te kleuren.

Morgen gaan we naar de Grand Canyon. Ook hier kijken we naar uit.

1. Grarda:
    26 juli 2012
    Wat een diversiteit aan gebieden, heel bijzonder.
  2. Nel en Cees:
    Wat een mooi uitzicht, jullie gaan weer een paar mooie dagen tegemoet. Wat een natuur, we genieten al van de plaatjes.
    Ook Andre Kuipers de astronaut bevindt zich de aankomende dagen bij de Grand Canyon op vakantie.
  3. Sjaan dongelmams:
    26 juli 2012
    ja geweldig allemaal lwij zijn er ook geweest.