Los Angeles - Hollywood

1 augustus 2012 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

We hadden na de afgelopen 2 dagen een uitslaapdag op de planning staan maar dat liep helaas anders... Om half 7 waren ze onder ons raam al aan het werk met de riolering... Dus de herrie en de enorme stank zorgde ervoor dat we toch al vroeg wakker waren... Vandaag weer lekker ontbeten bij de Mac met een Egg Mc Muffin, oftewel een uitsmijter kaas op een broodje. Lekker! Daarna naar Hollywood gereden. Eerst een berg op gereden om het wel bekende Hollywood sign op de foto te zetten en daarna naar de Walk of Fame gereden en daar rond gelopen en souvenirwinkels gekeken. Een hoop bekende namen op de sterren gezien; Patrick Swayze, Michael Jackson, Céline Dion, Elton John etc etc, maar helaas Bon Jovi niet. Na de Walk of Fame door Beverly Hills gereden en rond vieren richting het hotel gegaan. Dat viel echter niet mee.... Zo druk! Maar goed met wat geduld, een uur over een kilometer of 15, zijn we er toch gekomen. Kinderen nog even gezwommen en nu weer op de hotelkamer. We zijn nog niet thuis of ik zit alweer de volgende mogelijke bestemming uit te zoeken... We hebben de smaak helemaal te pakken. Het rondreizen is ons allemaal goed bevallen!!! Helaas morgen alweer onze laatste dag hier. Waarschijnlijk nog even een leuk strand opzoeken om de vakantie af te sluiten. Kimberley is de enigste die wel naar huis wil...