Van Grand Canyon (helicoptervlucht) naar Lake Havasu City

27 juli 2012 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen alweer vroeg opgestaan, rond half negen de sleutel ingeleverd en nog even bij de Rim gekeken en toen de Grand Canyon verlaten. Althans... Dat dachten we. We kwamen langs het vliegveld in Tusayan en besloten daar even te kijken. Helicopters en vliegtuigen vlogen af en aan! Toen begon het toch te kriebelen. Als we twee uurtjes geduld hadden konden we ook een half uur met de helicopter mee.... Tja, we komen hier waarschijnlijk niet nog eens... Dus toch maar doen... En wauw wat een belevenis!!! Was het wachten en het geld dubbel en dwars waard! Ik had ook nog het geluk dat ik voorin mocht zitten naast de piloot. Kimberley zat achter de piloot en Patrick met Dylan naast zich tegenover Kimberley. Dylan vond het ook helemaal geweldig en die wil het liefst morgen weer haha... Rond tweeën koers gezet richting Lake Havasu. Via de wel bekende Route 66. Behalve de twee eerste dorpen die we tegenkwamen was het eigenlijk niet heel spectaculair, alles was grotendeels dicht getimmerd desalniettemin was het door die eerste dorpjes zeer de moeite waard! Pas om zeven uur vanavond hier aangekomen, eerst wat gaan eten en wat drinken gehaald. Daarna om acht uur toch nog even het zwembad in gesprongen, het was nog boven de 40 graden. En nu, bijna half tien, liggen de kinders plat. Morgen gaat de rit naar Palm Springs.

1. Ron:
    28 juli 2012
    mooie vlucht met de heli het is een en al genieten als ik dit allemaal ziet.
    veel plezier nog de komende week
  2. Alfred, Vera en Michelle:
    28 juli 2012
    Geweldig! Super dat jullie daar hebben gevlogen! Het ziet er prachtig uit!
  3. Marcel:
    Geweldig!
  4. Nel en Cees:
    28 juli 2012
    Wat moet dit mooi zijn geweest, wat een prachtige vergezichten. Schitterend die kleuren. Een reis die jullie niet snel vergeten.
    Wie weet wat jullie nog meer gaan zien, we volgen het met plezier.
  5. Sjaan dongelmams:
    28 juli 2012
    geweldig die helicopter vlucht wij weten wat het is
    een hele belevenis het is er prachtig.
    groetjes en op naar het volgende belevenis sjaan
  6. Grarda:
    28 juli 2012
    Fantastisch, wat jullie allemaal meemaken en zien.